26 de gener, 2007

No ha nevat al meu carrer.

Els homes i dones del temps ens van advertir que nevaria a les Terres de l'Ebre, els més agosarats assenyalaven que fins a cotes molt baixes, es a dir a l’alçada del meu carrer, i res. Ha nevat, com moltes altres vegades ho ha fet als Ports, i també a la Terra Alta, amb gruixos de 5 a 10 centímetres a Horta de Sant Joan i Arnes.

I mira per on, enguany què em feia il·lusió veure els carrers nevats, i trepitjar la neu al Canalet, sabent que només seria un ratet, m'he quedat amb les ganes.

Els mateixos homes i dones del temps, ara diuen que el temporal de fred ja se’n va. Si se’n va que se’n vagi, però ja que no ha nevat al meu carrer, ni al Canalet, que tampoc geli. Ja n’estic fart de reparar cada any, part de les conduccions d’aigua rebentades per les gelades de matinada.

1 comentari:

bajoqueta ha dit...

Fa molta rabia vore com neva a llocs com Granada i per aquí res de res. Jo l'any passat vaig vore nevar a Tarragona i va ser tant bonic! Encara que va durar unes hores ho vam poder disfrutar.